Go to content
Papírování

Ekonom/ka – Správce rozpočtu

Řady Středočeské centrály cestovního ruchu se rozšiřují o ekonoma/ekonomku s nástupem od 1.1.2024. Vaše zkušenosti z chodu příspěvkové organizace pro nás budou velkou výhodou.

Co tě u nás čeká?

  • Správa a vyřizování běžné administrativní agendy ekonomického úseku – práce na různorodých administrativních činnostech a úkolech.
  • Péče o organizační, provozní a administrativní záležitosti.
  • Vedení příslušné dokumentace ekonomického úseku – knihy došlých faktur, příprava prvotních dokladů.
  • Úhrada faktur.
  • Vyřizování e-mailové korespondence.
  • Kontrola Portálu příspěvkových organizací a řešení zadaných úkolů.
  • Fyzická inventura pokladen.
  • Kontrola plnění rozpočtu, dodržování zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole.
  • Vedení evidence majetku organizace.
  • Vystavování faktur.
  • Kontrola směrnic organizace dle aktuálních směrnic zřizovatele, zákonů a vyhlášek, zajištění jejich aktualizace a jejich dodržování.
  • Je předsedou škodní a likvidační komise organizace.
  • Kontroluje čerpání a tvorbu fondů organizace – Fond investic, Fond kulturních a sociálních potřeb a Rezervní fond.
  • Čtvrtletní výkaz ČSÚ.
  • Kontrola odpisů a odpisového plánu.
  • Výpočet cestovních náhrad dle cestovních příkazů, které následně předává mzdové účetní.
  • Vede pokladny SCCR: vyhotovuje účetní doklady, zpracovává měsíční výpisy, které předává účetní firmě.
  • Provádí měsíční inventarizaci cenin i pokladny s využitím Ginis Express – modul Pokladna.

Jak si tě představujeme?

  • Máš vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání.
  • Nechybí ti praxe v oboru.
  • Uživatelsky ovládáš počítač.
  • Pozitivní přístup, samostatnost, flexibilita a odolnost vůči stresu ti nechybí.
Výhodou:
  • Znalost práce v účetním softwaru GORDIC/GINIS.
  • Zkušenosti s prací v příspěvkových organizacích.
  • Znalost mzdového účetnictví, personalistiky.
  • Znalost účtování příspěvkových organizací.
  • Znalost zákona 320/2001 Sb. o finanční kontrole, 250/2000 Sb. Zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů.

Co za to?

  • Práce na hlavní pracovní poměr.
  • Pracovní notebook a mobil.
  • Stravenky.
  • Příspěvky z FKSP.
  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby.
  • 25 dní dovolené + 5 sick days.
  • Různorodou práci v příjemném a mladém kolektivu.

Teď už jen zbývá zaslat nám svůj životopis a krátký motivační dopis, ve kterém nám napíšeš, proč si myslíš, že se k nám hodíš. Obojí odešli na e-mailovou adresu ludmila.prokesova@sccr.cz a do předmětu uveď Správce rozpočtu. Pak už se jen můžeš těšit, jestli to vyjde a přidáš se k nám!

Životopisy lze posílat do 4. prosince 2023.