Co tě u nás čeká?
- Správa a vyřizování běžné administrativní agendy ekonomického úseku – práce na různorodých administrativních činnostech a úkolech.
- Péče o organizační, provozní a administrativní záležitosti.
- Vedení příslušné dokumentace ekonomického úseku – knihy došlých faktur, příprava prvotních dokladů.
- Úhrada faktur.
- Vyřizování e-mailové korespondence.
- Kontrola Portálu příspěvkových organizací a řešení zadaných úkolů.
- Fyzická inventura pokladen.
- Kontrola plnění rozpočtu, dodržování zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole.
- Vedení evidence majetku organizace.
- Vystavování faktur.
- Kontrola směrnic organizace dle aktuálních směrnic zřizovatele, zákonů a vyhlášek, zajištění jejich aktualizace a jejich dodržování.
- Je předsedou škodní a likvidační komise organizace.
- Kontroluje čerpání a tvorbu fondů organizace – Fond investic, Fond kulturních a sociálních potřeb a Rezervní fond.
- Čtvrtletní výkaz ČSÚ.
- Kontrola odpisů a odpisového plánu.
- Výpočet cestovních náhrad dle cestovních příkazů, které následně předává mzdové účetní.
- Vede pokladny SCCR: vyhotovuje účetní doklady, zpracovává měsíční výpisy, které předává účetní firmě.
- Provádí měsíční inventarizaci cenin i pokladny s využitím Ginis Express – modul Pokladna.
Jak si tě představujeme?
- Máš vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání.
- Nechybí ti praxe v oboru.
- Uživatelsky ovládáš počítač.
- Pozitivní přístup, samostatnost, flexibilita a odolnost vůči stresu ti nechybí.
Výhodou:
- Znalost práce v účetním softwaru GORDIC/GINIS.
- Zkušenosti s prací v příspěvkových organizacích.
- Znalost mzdového účetnictví, personalistiky.
- Znalost účtování příspěvkových organizací.
- Znalost zákona 320/2001 Sb. o finanční kontrole, 250/2000 Sb. Zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů.
Co za to?
- Práce na hlavní pracovní poměr.
- Pracovní notebook a mobil.
- Stravenky.
- Příspěvky z FKSP.
- Flexibilní začátek/konec pracovní doby.
- 25 dní dovolené + 5 sick days.
- Různorodou práci v příjemném a mladém kolektivu.
Teď už jen zbývá zaslat nám svůj životopis a krátký motivační dopis, ve kterém nám napíšeš, proč si myslíš, že se k nám hodíš. Obojí odešli na e-mailovou adresu ludmila.prokesova@sccr.cz a do předmětu uveď Správce rozpočtu. Pak už se jen můžeš těšit, jestli to vyjde a přidáš se k nám!
Životopisy lze posílat do 4. prosince 2023.