Expozice středních Čech předvádí každoročně pestrý charakter. Iv letošním roce zájemcům ukázala, že v regionu mají příležitost nejen něco vidět, ale také zažít. Návštěvníci veletrhu mohli poznat destinaci prostřednictvím poutavých vizuálů, tipů na aktivní dovolenou a relax nebo zjistit více o turistickém produktu Pustit k vodě, který láká na zážitky nejen na vodě. Doprovodný program na veletržním stánku doplnila ochutnávka regionálního piva či regionálních produktů z Agnes – Dobrý kraj Bohdaneč nebo soutěže o hodnotné ceny. V rámci expozice poskytly vlastní propagační materiály a mapy i jednotlivé turistické oblasti středních Čech nebo příspěvkové organizace Středočeského kraje z oblasti kultury.
„Střední Čechy bodují na veletrhu Holiday World dlouhodobě. Už v minulosti jsme si odnesli celou řadu cen, ať už za působivou expozici nebo jednotlivé propagační materiály. Je to pro nás úspěch, protože dlouhodobě se snažíme o kreativní přístup a víme, že kvalitní propagace je při prezentaci našeho regionu důležitá,“ řekl Jakub Kulhánek, ředitel Středočeské centrály cestovního ruchu.
Přitažlivost kraje i šetrnost k životnímu prostředí předvedla také brožura Cyklovýlety, která získala 1. místo v kategorii Nejzajímavější propagační materiál. Tento průvodce, který zachycuje tipy na 27 výletů po středních Čechách, je vyveden na recyklovaném papíře. Na uvedených trasách, které se klikatí rozmanitou krajinou, nechybí ani zastávky v zajímavých městech, u historických památek, muzeí a dalších zajímavostí.
Více o vítězné brožuře a dalších propagačních materiálech najdete zde.
Tisková zpráva ke stažení zde.