Zapojte se vyplněním online formuláře níže a my vás následně zařadíme do databáze partnerů. Jakmile se bude realizovat vhodný program ve vašem okolí, rádi se na vás obrátíme s konkrétní poptávkou. Při plánování zohledňujeme specifika trhu, cenu, kvalitu a u zahraničních tripů pak především jazykovou vybavenost personálu i komunikačních kanálů.
Rádi s vámi budeme sdílet zpětnou vazbu od našich hostů i mediální či jiné výstupy, které z daného tripu vzniknou.
Fam tripy
Obecně je třeba při realizaci fam tripů zohlednit:
- zájem o hotely nejvyšší kategorie (především u vzdálených trhů), tj. poptávány jsou zejména 4* a 5* hotely;
- velmi dobrá jazyková vybavenost;
- je třeba představit lokalitu/město/objekt z obchodního hlediska (památky, eventy, možnosti aktivit, nabídka ubytování a stravování;
- v čem je lokalita unikátní, ceny služeb, množstevní slevy, jazyková vybavenost apod.;
- důležitá je dobrá dopravní dostupnost a umístění objektu;
- mít k dispozici propagační materiály, fotografie pro katalogy, kontakty, které mohou touroperátoři využít;
- přivítání zástupcem společnosti – kontaktní osoba pro touroperátory.
Press tripy
U press tripů je důležitým prvkem unikátnost, ojedinělost, nevšednost daného místa, lokality či objektu.
Zde zohledňujeme:
- vysokou úroveň kvality služeb ubytování, tj. poptávány jsou zejména 4* a 5* hotely, rodinné penziony nebo stylové ubytování;
- mít k dispozici propagační materiály a prezentaci společnosti v daném jazyce;
- umožnit novinářům fotografování;
- dobrá jazyková vybavenost;
- vítané jsou zážitkové programy jako např. workshopy, kostýmované prohlídky, degustace apod.;
- gastronomické zážitky (tradiční české pokrmy, moderní česká kuchyně, lokální speciality).
Influencer tripy
U influencer tripů je důležité, aby služby byly originální, nevšední a fotogenické.
Zde zohledňujeme:
- úroveň kvality služeb ubytování odpovídá stylu influencerů (nemusí se nutně jednat o hotely nejvyšší kvality);
- vítány jsou zajímavé objekty, například glampingy, zámecká ubytování apod.;
- dobrá jazyková vybavenost;
- poskytnutí dostatečného časového prostoru pro focení a natáčení, obvykle většího než u press či fam tripů;
- v případě hromadných akcí je obvykle daný časový harmonogram od snídaně až po večerní program, v případě individuálních akcí má program hlavní pevné body, ale počítáme s větší flexibilitou;
- předem se domlouvají zážitky (sportovní, kulturní, gastro, agro);
- vítány jsou tipy na podniky s lokální kuchyní, obchody s lokálním zbožím;
- influenceři jsou často ve věku do 35 let (mladší cílová skupina), může se jednat o jednotlivce i skupiny;
- pokud není k dispozici vlastní průvodce, uvítáme zajištění kontaktní osoby na místě, která influencerům zajistí vstup a poskytne potřebné informace.
Zapojit se, je tak snadné. Stačí vyplnit online dotazník.
Těšíme se na spolupráci!