„Nová funkce je pro mě velkou výzvou, za kterou jsem vděčný a jsem připraven ji zodpovědně a se vší znalostí problematiky vykonávat. Vynasnažím se, aby SCCR rozvíjela své marketingové nástroje a ve větší míře spolupracovala s destinačními managementy i významnými turistickými cíli, se kterými se primárně zaměří na tvorbu produktů cestovního ruchu,“ dodává Kulhánek.
Jakub Kulhánek v centrále působí od roku 2017, naposledy na pozici vedoucího marketingového oddělení. Coby jeden z klíčových zaměstnanců se podílel na rozhodnutích minulého vedení. Komise složená ze zástupců krajského úřadu a odborné veřejnosti jej vybrala jako nejvhodnějšího z osmi kandidátů.
Středočeská centrála cestovního ruchu (SCCR) je příspěvkovou organizací Středočeského kraje, která plní funkci marketingového a destinačního managementu regionu střední Čechy. Podílí se na tvorbě turistické nabídky ve spolupráci s oblastními destinačními managementy, usiluje o maximální využití turistického potenciálu regionu a na domácím i zahraničním trhu propaguje a prezentuje region. Jejím cílem je zlepšení povědomí tuzemských i zahraničních cestovatelů a výletníků o možnostech trávení volného času ve středních Čechách, které jsou plné unikátních památek a úchvatných přírodních scenérií. Součástí SCCR je filmová kancelář, která komunikuje s filmovými producenty a pomáhá jim k získávání kontaktů a podmínek pro filmování v regionu.
Tisková zpráva ke stažení ZDE.