Go to content
PhotoPick-38059-1920_libor-svacek-mcu

Digitální strategie pro firmy

Agentura CzechTourism realizuje ve spolupráci se společností Google vzdělávací program Akademie marketingu cestovního ruchu/Digitální garáž Google. V pořadí již osmým kurzem se budeme zabývat tématem Digitální strategie pro firmy.

Digitál je král a vy se během školení dozvíte, jak by měl fungovat na maximum, třeba díky účinné strategii. Projdete si principy vstupních analýz, obsahu komunikace a kanálů. A možná že vymyslíte i kreativní cesty, jak zaujmout vaše potenciální zákazníky.

Školení povede Milan Markovič, člověk s vášní pro digitální strategii a brand-building a zároveň dvojnásobný Google Certified Trainer. Své znalosti a bohaté zkušenosti uplatňuje při strategickém poradenství, mentoringu a přednáškách. Je lídrem agentury Effectix na Slovensku, kde vede tím 25 specialistů na SEO, PPC, sociální média a kreativu. Její parketou je pomoc domácím a zahraničním značkám – zorientovat se v datech, pochopit složité problémy jednoduchou perspektivou a následně vytvářet kampaně, které fungují.

Obsah je přizpůsobený potřebám profesionálům v cestovním ruchu, DMO a destinacím.

Účast na školení je bezplatná.

Registrace účastníků zde.

Školení je součástí série kurzů pořádaných agenturou CzechTourism ve spolupráci se společností Google, tzv. Akademie marketingu cestovního ruchu/Digitální garáž Google.