Digitál je král a vy se během školení dozvíte, jak by měl fungovat na maximum, třeba díky účinné strategii. Projdete si principy vstupních analýz, obsahu komunikace a kanálů. A možná že vymyslíte i kreativní cesty, jak zaujmout vaše potenciální zákazníky.
Školení povede Milan Markovič, člověk s vášní pro digitální strategii a brand-building a zároveň dvojnásobný Google Certified Trainer. Své znalosti a bohaté zkušenosti uplatňuje při strategickém poradenství, mentoringu a přednáškách. Je lídrem agentury Effectix na Slovensku, kde vede tím 25 specialistů na SEO, PPC, sociální média a kreativu. Její parketou je pomoc domácím a zahraničním značkám – zorientovat se v datech, pochopit složité problémy jednoduchou perspektivou a následně vytvářet kampaně, které fungují.
Obsah je přizpůsobený potřebám profesionálům v cestovním ruchu, DMO a destinacím.
Účast na školení je bezplatná.
Registrace účastníků zde.
Školení je součástí série kurzů pořádaných agenturou CzechTourism ve spolupráci se společností Google, tzv. Akademie marketingu cestovního ruchu/Digitální garáž Google.