Co tě u nás čeká?
- Správa a vyřizování běžné administrativní agendy ekonomického úseku – práce na různorodých administrativních činnostech a úkolech;
- Péče o organizační, provozní a administrativní záležitosti;
- Vyřizování emailové korespondence;
- Kontrola Portálu příspěvkových organizací a řešení zadaných úkolů;
- Kontrola plnění rozpočtu, dodržování zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole;
- Kontrola čerpání fondů organizace dle zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů 250/2000 Sb. platném znění;
- Dohlížení na finanční toky organizace a usměrňování cash flow;
- Sledování a optimalizace nákladových položek organizace;
- Úpravy zavedených postupů a procesů v návaznosti na změny směrnic zřizovatele, zákonů a vyhlášek;
- Vyhotovení čtvrtletních a ročních statistických výkazů a další požadované výkazy;
- Zpracování rozboru hospodaření (2x ročně) na základě požadavků zřizovatele;
- Zpracování finančního plánu včetně rozpočtu na další rok;
- Zpracování střednědobého finančního výhledu;
- Kontrola odpisů a odpisového plánu;
- Vedení příslušné dokumentace ekonomického úseku – knihy došlých faktur, příprava prvotních dokladů;
- Úhrada faktur;
- Příprava mzdových podkladů;
- Vedení evidence majetku organizace;
- Vystavování faktur;
- Zpracování účetních dokladů: přijatých faktur, vydaných faktur, pokladních dokladů, zaúčtování měsíčních bankovních výpisů;
- Zpracování účetních dokladů a jejich evidence v účetním programu, zejména evidence přijatých faktur, evidence vydaných faktur, evidence pokladny v lokální i cizí měně, zaúčtování bankovních výpisů, zaúčtování interních dokladů;
- Spolupráce na čtvrtletních uzávěrkách, roční závěrce, inventarizaci majetku;
- Spolupráce při řešení požadavků ze strany zřizovatele (Středočeského kraje), vč. přípravy podkladů k případným kontrolám;
- Předání výsledků práce prostřednictvím elektronického archivu účetního programu Gordic.
Jak si tě představujeme?
- Máš dokončenou střední školu nebo jsi držitelem vysokoškolského diplomu.
- Víš, jak zpracovat fakturu a orientuješ se v odpisových knihách.
- Pracuješ v oboru.
- Uživatelsky ovládáš počítač.
- Máš zkušenost z chodu příspěvkové organizace.
- K práci přistupuješ vždy pozitivně, samostatně.
- Jsi flexibilní a odolný/á vůči stresu.
- Další plusové bodíky si můžeš připsat za znalost mzdového účetnictví a personalistiky, zákona č. 320/2001 Sb, o finanční kontrole a zákona č. 250/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů nebo když budeš ovládat účetní software GORDIC/GINIS.
Co za to?
- Práce na hlavní pracovní poměr.
- Možnost občasné práce z domova.
- Stravenky.
- 5 týdnů dovolené na zotavenou.
- 5x za rok sickday.
- Pracovní notebook a mobil.
- Nástup možný ihned.
- Příspěvky z FKSP.
- Flexibilní začátek/konec pracovní doby;
- Různorodou práci v příjemném a mladém kolektivu.
Teď už jen zbývá zaslat nám svůj životopis a krátký motivační dopis, ve kterém nám napíšeš, proč si myslíš, že se k nám hodíš. Obojí odešli na e-mailovou adresu ludmila.prokesova@sccr.cz a do předmětu uveď Ekonom/ka. Pak už se jen můžeš těšit, jestli to vyjde a přidáš se k nám!
Životopisy lze posílat do 31. července 2023.