Go to content
hledáme ekonoma/účetní

Ekonom/ka – Hlavní účetní

Řady Středočeské centrály cestovního ruchu se rozšiřují o ekonoma/ekonomku. Vaše zkušenosti z chodu příspěvkové organizace pro nás budou velkou výhodou.

Co tě u nás čeká?

  • Správa a vyřizování běžné administrativní agendy ekonomického úseku – práce na různorodých administrativních činnostech a úkolech;
  • Péče o organizační, provozní a administrativní záležitosti;
  • Vyřizování emailové korespondence;
  • Kontrola Portálu příspěvkových organizací a řešení zadaných úkolů;
  • Kontrola plnění rozpočtu, dodržování zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole;
  • Kontrola čerpání fondů organizace dle zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů 250/2000 Sb. platném znění;
  • Dohlížení na finanční toky organizace a usměrňování cash flow;
  • Sledování a optimalizace nákladových položek organizace;
  • Úpravy zavedených postupů a procesů v návaznosti na změny směrnic zřizovatele, zákonů a vyhlášek;
  • Vyhotovení čtvrtletních a ročních statistických výkazů a další požadované výkazy;
  • Zpracování rozboru hospodaření (2x ročně) na základě požadavků zřizovatele;
  • Zpracování finančního plánu včetně rozpočtu na další rok;
  • Zpracování střednědobého finančního výhledu;
  • Kontrola odpisů a odpisového plánu;
  • Vedení příslušné dokumentace ekonomického úseku – knihy došlých faktur, příprava prvotních dokladů;
  • Úhrada faktur;
  • Příprava mzdových podkladů;
  • Vedení evidence majetku organizace;
  • Vystavování faktur;
  • Zpracování účetních dokladů: přijatých faktur, vydaných faktur, pokladních dokladů, zaúčtování měsíčních bankovních výpisů;
  • Zpracování účetních dokladů a jejich evidence v účetním programu, zejména evidence přijatých faktur, evidence vydaných faktur, evidence pokladny v lokální i cizí měně, zaúčtování bankovních výpisů, zaúčtování interních dokladů;
  • Spolupráce na čtvrtletních uzávěrkách, roční závěrce, inventarizaci majetku;
  • Spolupráce při řešení požadavků ze strany zřizovatele (Středočeského kraje), vč. přípravy podkladů k případným kontrolám;
  • Předání výsledků práce prostřednictvím elektronického archivu účetního programu Gordic.

Jak si tě představujeme?

  • Máš dokončenou střední školu nebo jsi držitelem vysokoškolského diplomu.
  • Víš, jak zpracovat fakturu a orientuješ se v odpisových knihách.
  • Pracuješ v oboru.
  • Uživatelsky ovládáš počítač.
  • Máš zkušenost z chodu příspěvkové organizace.
  • K práci přistupuješ vždy pozitivně, samostatně.
  • Jsi flexibilní a odolný/á vůči stresu.
  • Další plusové bodíky si můžeš připsat za znalost mzdového účetnictví a personalistiky, zákona č. 320/2001 Sb, o finanční kontrole a zákona č. 250/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů nebo když budeš ovládat účetní software GORDIC/GINIS.

Co za to?

  • Práce na hlavní pracovní poměr.
  • Možnost občasné práce z domova.
  • Stravenky.
  • 5 týdnů dovolené na zotavenou.
  • 5x za rok sickday.
  • Pracovní notebook a mobil.
  • Nástup možný ihned.
  • Příspěvky z FKSP. 
  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby; 
  • Různorodou práci v příjemném a mladém kolektivu. 

Teď už jen zbývá zaslat nám svůj životopis a krátký motivační dopis, ve kterém nám napíšeš, proč si myslíš, že se k nám hodíš. Obojí odešli na e-mailovou adresu ludmila.prokesova@sccr.cz a do předmětu uveď Ekonom/ka. Pak už se jen můžeš těšit, jestli to vyjde a přidáš se k nám!

Životopisy lze posílat do 31. července 2023.