Vzdělávání
Nejen naše vědomosti, ale především vaše znalosti z oblasti cestovního ruchu, marketingu a případně dalších zajímavých oblastí jsou pro nás důležité. A proto se snažíme, aby námi zajištěná školení a workshopy byly zábavné přínosné a také praktické. Stačí si jen vybrat!
KAPACITA ŠKOLENÍ NAPLNĚNA
Školení proběhne v zasedací místnosti Středočeské centrály cestovního ruchu od 9 do 16 hod. (od 8,30 prezence), drobné občerstvení bude zajištěno po celý den.
Kapacita školení je max. 25 os., vzhledem k omezené kapacitě bude za 1 organizaci registrován pouze jeden účastník, v případě více osob přihlášených za jednu organizaci budou ostatní zařazeni na seznam náhradníků a registrace jim bude potvrzena pouze v případě uvolnění kapacity.
Obsah školení:
- Základy obsahového marketingu
- Psychologie chování uživatelů
- Pravidla dobrého obsahu
- Psaní pro sociální sítě
- Firemní komunikace na sítích
- Obsahová strategie pro sociální sítě
- Obsahový plán
- Jak vymýšlet dobrý obsah
- Workflow v týmu
- Ukázky z praxe
Profil lektorky:
Digitální vypravěčka, která pomáhá značkám s obsahovým marketingem. Vymýšlí se svými klienty dobrý obsah pro sociální sítě, pečuje o jejich online komunity a píše pro ně texty. Školí firemní týmy, aby vše zvládly samy. Vede kurzy a školení o sociálních sítích, tvůrčím psaní a copywritingu, vyučovala obsahový marketing na VŠE. Pomáhala s komunikací značkám jako Prague.eu, PUMA, ČSOB, Česká spořitelna, Henkel, Česká televize, Unilever nebo Nestlé.