Vzdělávání
Nejen naše vědomosti, ale především vaše znalosti z oblasti cestovního ruchu, marketingu a případně dalších zajímavých oblastí jsou pro nás důležité. A proto se snažíme, aby námi zajištěná školení a workshopy byly zábavné přínosné a také praktické. Stačí si jen vybrat!
Ve spolupráci s digitální vypravěčkou Michelle Losekoot jsme připravili školení, které vám pomůže se zorientovat v otázkách obsahu pro sociální sítě.
Kapacita: 25 os., školení proběhne pouze prezenčně.
Čas konání: 9:00 – 16:30 hod. Prezence od 8:30 hod. Drobné občerstvení během školení zajištěno. Během školení bude pauza na oběd, ten ale není hrazen SCCR.
Program školení:
- Základy obsahového marketingu
- Psychologie chování uživatelů
- Pravidla dobrého obsahu
- Psaní na sociální sítě
- Firemní komunikace na sítích
- Obsahová strategie pro sociální sítě
- Obsahový plán
- Jak vymýšlet dobrý obsah
- Workflow v týmu
- Ukázky z praxe
Medailonek lektorky:
Michelle Losekoot
Digitální vypravěčka, která pomáhá značkám s obsahovým marketingem. Vymýšlí se svými klienty dobrý obsah pro sociální sítě, pečuje o jejich online komunity a píše pro ně texty. Školí firemní týmy, aby vše zvládly samy. Vede kurzy a školení na sociálních sítích, tvůrčím psaní a copywritingu, vyučovala obsahový marketing na VŠE. Pomáhá s komunikací značkám jako Prague.eu, PUMA, ČSOB, Česká spořitelna, Henkel, Česká televize, Unilever nebo Nestlé