Go to content
Úvodní fotka

Vzdělávání

Nejen naše vědomosti, ale především vaše znalosti z oblasti cestovního ruchu, marketingu a případně dalších zajímavých oblastí jsou pro nás důležité. A proto se snažíme, aby námi zajištěná školení a workshopy byly zábavné přínosné a také praktické. Stačí si jen vybrat!

KAPACITA ŠKOLENÍ NAPLNĚNA

 

Školení proběhne v zasedací místnosti Středočeské centrály cestovního ruchu od 9 do 16 hod. (od 8,30 prezence), drobné občerstvení bude zajištěno po celý den.
Kapacita školení je max. 25 os., vzhledem k omezené kapacitě bude za 1 organizaci registrován pouze jeden účastník, v případě více osob přihlášených za jednu organizaci budou ostatní zařazeni na seznam náhradníků a registrace jim bude potvrzena pouze v případě uvolnění kapacity.

Obsah školení:

  • Základy obsahového marketingu
  • Psychologie chování uživatelů
  • Pravidla dobrého obsahu
  • Psaní pro sociální sítě
  • Firemní komunikace na sítích
  • Obsahová strategie pro sociální sítě
  • Obsahový plán
  • Jak vymýšlet dobrý obsah
  • Workflow v týmu
  • Ukázky z praxe

Profil lektorky:
Digitální vypravěčka, která pomáhá značkám s obsahovým marketingem. Vymýšlí se svými klienty dobrý obsah pro sociální sítě, pečuje o jejich online komunity a píše pro ně texty. Školí firemní týmy, aby vše zvládly samy. Vede kurzy a školení o sociálních sítích, tvůrčím psaní a copywritingu, vyučovala obsahový marketing na VŠE. Pomáhala s komunikací značkám jako Prague.eu, PUMA, ČSOB, Česká spořitelna, Henkel, Česká televize, Unilever nebo Nestlé.