Vzdělávání
Nejen naše vědomosti, ale především vaše znalosti z oblasti cestovního ruchu, marketingu a případně dalších zajímavých oblastí jsou pro nás důležité. A proto se snažíme, aby námi zajištěná školení a workshopy byly zábavné přínosné a také praktické. Stačí si jen vybrat!
Nedílnou součástí probíhajícího seriálu Akademie marketingu cestovního ruchu jsou i dva březnové díly, které nahlíží na fungování domácího internetového portálu a vyhledávače Seznam.cz.
V druhém pokračování se dozvíte, jak pomocí firemního profilu získávat více zákazníků na Firmy.cz, Mapy.cz, na hlavní straně Seznam.cz i v jeho vyhledávání. Získáte také tipy k nastavení firemního profilu a představíme vám nový portál Služby firem.
Přednášející Martin Rada pracuje v Seznamu od roku 2012 a se službou Firmy.cz má dlouholeté zkušenosti. Poslední čtyři roky pracuje na pozici konzultanta Firmy.cz a pomáhá klientům se zviditelněním na nejnavštěvovanějších stránkách českého internetu.
Obsah je přizpůsobený potřebám cílové skupiny.
Pro všechny registrované zájemce je zajištěný online přenos.
Školení proběhne zdarma.
Chcete se dozvědět aktuální informace z trhů Rakousko a Německo? Máte zájem o navázání spolupráce s našimi zahraničními zastoupeními?
Se situací na tamních trzích vás seznámí Markéta Chaloupková, ředitelka zahraničního zastoupení agentury CzechTourism v Německu, a Roman Hrdina, ředitel zahraničního zastoupení agentury CzechTourism v Rakousku, s působností pro Švýcarsko.
Kdy: 12. 4. 2023
Kde: online
V kolik: 10:00 – 11:00
Přihlašovat se můžete pod tímto odkazem.
Ve dvou dnech plných přednášek, workshopů a diskuzí se otevřou otázky současných trendů turismu, na které odborníci na cestovní ruch i profesionálové z branže přinesou nové a mnohdy neočekávané odpovědi.
Co Vám dva dny plné přednášek přinesou?
Inspiraci, přehled, kontakty, dobré i špatné případové studie a mnoho dalšího!
Cílem je připravit komerční i nekomerční subjekty na nadcházející sezonu, seznámit je s aktuálními trendy turismu a inspirovat je k dalším krokům v jejich podnikání. Konference chce tak přispět k celkovému zlepšení kvality služeb v regionu.
Na jaká témata se můžete těšit?
1) udržitelnost
2) inovace a umělá inteligence v cestovním ruchu
3) data jako surovina pro 21. století
Informace o registraci naleznete zde.
Akce je určena jak pro zástupce organizací destinačního managementu, tak pro pracovníky turistických cílů, kulturních i přírodních památek, muzeí, galerií, případně informačních center.
Mezi přednášejícími budou mimo jiné jak pracovníci agentury CzechTourism v Praze, tak i zástupci z vybraných zahraničních zastoupení agentury.
Dotkneme se také tvorby tzv. reels, se kterými řada turistických destinací i jednotlivých cílů pracuje, ale ne vždy výstup odpovídá tomu, jak by mělo efektivní „reelsko“ vypadat.
Drobné občerstvení bude zajištěno.
Pro účast na akci je nutné přihlášení přes tlačítko REGISTRACE níže.
Školení je pro přihlášené účastníky zdarma.
Čas: 9.00 – 12.00 hod., včetně přestávky. Prezence bude zahájena cca v 8.30 hod.
Počet účastníků: max. 20 os.