Go to content
Rok 2022

Rok 2022 ve Středočeské centrále cestovního ruchu

Zhodnocení končícího roku je v prosinci častým tématem článků a televizních zpráv. Nemáme pro vás sice vtipná videa nepovedených reportáží a nebudeme mávat nudnými statistikami a analýzami, přesto nás konec roku a začátek nového svádí k bilancování. I my se totiž chceme pochlubit vším, co se nám povedlo a z čeho máme radost.

Jaký byl rok 2022 u nás „na baráku“?

Touristik & Caravaning Leipzig
  • Největší výzvou, kterou letošní rok přinesl, bylo obsazení funkce ředitele. Na této židli se dosud nikdo dlouho neohřál. V červenci se ředitelem stal Jakub Kulhánek, dlouholetý člen týmu SCCR. Šéfovat týmu, kde je 90 % žen, není žádný med. My ale věříme, že společně zvládneme úkoly, které nás čekají. Minimálně kvóty na zaměstnanost žen jsou u nás splněny.
  • Dobrou zprávou je, že i přes vysoké pracovní nasazení nedošlo k úbytku zaměstnanců. Naopak jsme posilnili marketingový tým, filmovou kancelář a ekonomické oddělení. Obsadila se také důležitá pozice destinačního koordinátora. Projektů přibývá a nadšení, tvořiví kolegové se vždy hodí. A že bylo a bude co dělat.
  • Podařilo se nám zvládnout úkoly, které letošní rok přinesl a současně rozjet řadu nových projektů. Všechny naše aktivity směřovaly k propagaci středních Čech u nás i v zahraničí. K přilákání turistů jsme využívali turistický potenciál regionu, který nás nepřestává fascinovat a překvapovat. Vytvořili jsme propagační materiály, spoluorganizovali press tripy a prezentovali region na veletrzích.
MALL TV S Naomi po Česku
  • V rámci mezinárodní konference pro blogery a influencery Traverse 2022 jsme pro zahraniční influencery organizovali výjezd do středních Čech. Své dojmy nyní tvůrci šíří na sítích turistům z celého světa.
  • Ve výčtu úspěchů musíme zmínit desetidílný seriál realizovaný ve spolupráci s MALL.TV, kde všechny naše oblasti představily tipy na výlety a zážitky. Je z čeho vybírat, podívejte se.
  • Oblíbeným se stal putovní food festival Ochutnej Evropu, na kterém jsme spolupracovali se Středočeským krajem v rámci oslav k předsednictví ČR v Radě EU. V 11 středočeských městech návštěvníci ochutnali gastro speciality zemí evropské sedmadvacítky.
  • Podařilo se nám spustit oblast vzdělávání. Školíme jak destinační manažery, tak další odborníky a podnikatele z oblasti kultury a cestovního ruchu ve středních Čechách.
  • S námi už nebude žádná konference nuda. Letos se totiž povedlo odstartovat projekt, který budeme příští rok rozvíjet – Central Bohemia Convention Bureau. Střední Čechy jsou totiž ideální místo pro pořádání všech typů setkání, od konferencí po teambuildingy.
  • Kamarádíme se i s Prahou. Ve spolupráci s Prague City Tourism jsme se podíleli na rozšíření elektronické verze Prague Visitor Pass (e-Pass), díky kterému můžete zdarma navštívit desítky míst a zážitků v hlavním městě. Ale pozor – až se nabažíte hlavního města, nezapomeňte zajet také do středních Čech.
  • A co máme na těch internetech? Všechno. Sledovat nás můžete na Facebooku, Instagramu a LinkedInu, všude tam jsme aktivní. Máme také Youtube kanál a povedlo se nám spustit stránky sccr.cz. Na novém webu strednicechy.cz se zase můžete inspirovat a najít zajímavé tipy na výlety a zážitky ve středních Čechách.

Nyní, ve chvíli rozloučení se starým rokem, ještě úplně nevidíme do nového, ale těšíme se na nové výzvy i překážky, které zvládneme.