Region byl vidět v médiích. Napsali o něm nejenom čeští, ale i zahraniční novináři. Do středních Čech přijeli novináři z 15 zemí světa v rámci press tripů, které jsme organizovali. Tipy na atraktivní turistické cíle neunikly ani posluchačům rádia Blaník.
Střední Čechy se objevily také v televizi. A bylo na co koukat. Všechny červnové soboty jsme vysílali na TV Nova v rámci Víkendové Snídaně přímo z několika míst regionu. Připravili jsme i vysílání pro Českou televizi o cyklovýletech, které poběží na obrazovkách letošním roce.
Marketingovou kampaní jsme podpořili TOP akce, které se konají ve středních Čechách a nechyběla ani podpora akce Středočeské kulturní léto.
Rozjeli jsme přípravu nového produktu cestovního ruchu „Pustit k vodě“. Zatím více neprozradíme, ale můžete se těšit na kampaň s videospoty, které jsme natáčeli v druhé polovině roku. Některé z nás uvidíte i v herecké roli.
📸 Matěj Třasák, Chateau Mcely
Vítáme sousedy
V dopravním chaosu jsme cestující přenesli do středních Čech – alespoň na chvíli. Na jaře a v létě jsme se zaměřili na nalákání turistů ze Slovenska a Polska. Naše sousedy jsme oslovili vizuální kampaní na varšavském letišti a v polských obchodních centrech, na Slovensku pak reklamou na autobusech a v médiích. Ve spolupráci s CzechTourismem jsme realizovali cobrandingovou online kampaň v zahraničí.
Na podzim jsme vizuálem „Utečte z města“ cílili na české návštěvníky – kampaní v metru, příměstských vlacích mezi Prahou, Středočeským, Jihočeským, Ústeckým a Královehradeckým krajem nebo ve vlacích SC Pendolino. Ve výčtu úspěšných kampaní máme ještě reklamu na autobusech ve spolupráci s Integrovanou dopravou Středočeského kraje. Memorandum o spolupráci jsme podepsali i s Pražskou integrovanou dopravou.
Noví parťáci i zeď slávy
Dobrou zprávou je, že se rozrůstá náš tým. Novou kolegyni přivítalo v září marketingové oddělení a od nového roku na marketing zamíří dva noví kolegové. Mužů máme zatím v týmu jako šafránu, to se teď změní. Personálně posílilo i ekonomické oddělení.
Nazahálela ani Střední Čechy Convention Bureau. Spustila nový web a v říjnu úspěšně zorganizovala první Středočeské fórum cestovního ruchu. Její snahu ocenila Czech Convention Bureau a udělila ocenění Skokan roku 2023.
Střední Čechy filmová kancelář stále pomáhá filmařům s výběrem lokací hned v několika projektech. Zatím jsou tajné, až do traileru o nich nemůžeme mluvit, ale budou to filmové pecky.
Bodovala i Centrála. Na veletrhu Holiday World jsme získali hned dvě významná ocenění. V kategorii „Nejpůsobivější expozice nad 100 m²“ jsme vybojovali 2. místo a v kategorii „Nejzajímavější propagační materiál“ si odnesli ocenění nejvyšší, 1. místo za image brožuru s názvem Střední Čechy.
Už vloni se nám podařilo spustit oblast vzdělávání a v roztáčení mozkových závitů jsme pokračovali i letos. Proškolili jsme 150 odborníků z řad destinačních manažerů nebo podnikatelů z oblasti kultury a cestovního ruchu ve středních Čechách. Do spolupráce jsme se pustili s Panevropskou univerzitou.
Rok 2023 byl i ve znamení loučení. V únoru jsme předali areál Vrchbělá Středočeskému kraji.
Sledovat nás můžete na našich korporátních stránkách, ale i na Facebooku, Instagramua LinkedInu. Máme Youtube kanál a na webu strednicechy.cz najdete zajímavé tipy na výlety a zážitky ve středních Čechách.
A teď se s chutí vrhneme do nového roku. Je jasné, že přinese plno výzev a příležitostí. Těšíme se.