Expozice středních Čech předvedla rozmanitý charakter. „Střední Čechy mají jednoznačně co nabídnout, což dlouhodobě potvrzují čísla návštěvnosti. Těší mě, že společně s partnery nadále pracujeme na tom, abychom nejen tuzemským, ale i zahraničním návštěvníkům ukazovali krásy našeho kraje. Ocenění naší Středočeské centrály cestovního ruchu v rámci veletrhu Holiday World je důkazem toho, že kvalitní propagace je při prezentaci našeho regionu velmi důležitá. Velké díky patří kolegům z Centrály, kteří připravili podle poroty tu nejpůsobivější expozici,“ řekl radní pro oblast kultury, památkové péče a cestovního ruchu Václav Švenda.
Letos se expozice nesla v duchu aktivní turistiky a zájemcům ukázala možnosti aktivní dovolené a relaxace. Návštěvníci veletrhu mohli střední Čechy poznat prostřednictvím poutavých vizuálů a propagačních materiálů. Zájemci si na místě vyzkoušeli veslařský trenažér, golfový patovací koberec, ochutnali regionální pivo nebo prozkoumali bezbariérové zážitkové trasy s aplikací Disway Trails. V rámci expozice poskytly vlastní propagační materiály a mapy i jednotlivé oblastní organizace středních Čech nebo příspěvkové organizace z oblasti kultury.
Rozmanitost, ale i šetrnost k životnímu prostředí předvedly také brožury Středočeské centrály cestovního ruchu, které získaly 2. místo v kategorii Nejzajímavější propagační materiál. Jako soubor byly oceněny brožury Plavební průvodce, Cyklovýlety, Pěší výlety a Poutní místa za ekologicky odpovědné vyvedení na recyklovaném papíře.
„Dlouhodobě se snažíme o kreativní i odpovědný přístup k propagaci regionu. Ocenění si vážíme a věříme, že přispěje k dalšímu zviditelnění středních Čech,“ uvedl Jakub Kulhánek, ředitel Středočeské centrály cestovního ruchu.
Více o vítězných brožurách a dalších propagačních materiálech najdete zde.
Tisková zpráva ke stažení zde.